• rozwijanie mowy,
  • rozwijanie aktywności poznawczej i badawczej,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • zapoznanie z parkami różnego rodzaju,
  • rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej,
  • poznawanie zasad zachowania się w parku narodowym,
  • określanie kierunków i ustalanie położenia przedmiotów w stosunku do własnej osoby, a także w stosunku do innych przedmiotów
  • rozwijanie orientacji w schemacie własnego ciała i w przestrzeni,
  • rozwijanie kreatywności i wyobraźni,
  • rozwijanie orientacji przestrzennej,
  • rozwijanie umiejętności liczenia,
  • rozwijanie sprawności manualnej,
  • bezpieczne korzystanie z narzędzi cyfrowych,
  • budzenie zainteresowania literami (b, G,g, W,w,)
  • rozwijanie umiejętności operowania głosem i zmiany jego natężenia,
  • zapoznanie z zawodem piekarza, kosmetyczki, fryzjerki, krawcowej i sprzedawcy oraz narzędziami, jakie w nich wykorzystują,,
  • rozpoznawanie cyfry 8,
  • aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • grupowanie przedmiotów według zauważonej cechy (zastosowania),
  • rozwijanie umiejętności szybkiej reakcji na przerwę w muzyce poprzez stosowanie umownych sygnałów podczas zabaw przy muzyce,
  • zapoznanie z wybranymi sportami zimowymi,
  • rozwiązywanie i układanie zadań tekstowych,
  • wykonywanie eksperymentów graficznych,
  • poznanie różnych rodzajów parków,
  • poznanie, przypomnienie standardów ochrony dzieci.