Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze -czerwiec 2025

  • rozwijanie mowy,
  • nazywanie środków transportu,
  • rozwijanie aktywności poznawczej – przybliżenie wiadomości na temat wybranych obiektów w Polsce i na temat Wisły,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie umiejętności liczenia,
  • rozwijanie sprawności manualnej,
  • odczuwanie przynależności do narodu,
  • doskonalenie poczucia rytmu i reakcji na zmiany dynamiczne,
  • rozwijanie umiejętności klasyfikowania,
  • zwracanie uwagi na zbliżające się wakacje,
  • rozwijanie aktywności poznawczej – uświadomienie zagrożeń związanych z wakacyjnym wypoczynkiem,
  • praca nad dykcją i prawidłowym oddechem,
  • zwracanie uwagi na oznaki nowej pory roku,
  • wyrażanie swojego rozumienia świata, zjawisk za pomocą języka mówionego,
  • wyjaśnienie pojęcia recykling,
  • rozwijanie aktywności poznawczej – zapoznanie z etapami powstania papieru,
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej,
  • przeprowadzenie eksperymentów z lusterkiem, wyjaśnienie zjawiska odbicia światła,
  • utrwalenie zasad gry w domino,
  • uczestniczenie w zabawach ruchowych, w tym rytmicznych, muzycznych, naśladowczych, z przyborami lub bez nich
  • rozumienie wartości przyjaźni,

 

 

 

Zamierzenia Maj 2025

Zamierzenia wychowawczo- dydaktyczne Maj 2025

  • budzenie zainteresowania literami Ż, ż
  • rozwijanie ciekawości badawczej,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • doskonalenie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas tańca,

    Czytaj więcej

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze -kwiecień 2025

  • rozwijanie mowy,
  • budzenie zainteresowania literami – J,j, Ł,ł, F,f, H,h
  • rozwijanie aktywności badawczej,
  • rozwijanie sprawności fizycznej,
  • rozwijanie umiejętności płynnego poruszania się w przestrzeni,
  • poznawanie czynników potrzebnych roślinom do życia,
  • odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 9, 10,
  • rozwijanie umiejętności liczenia,
  • rozwijanie sprawności manualnej,
  • Poznawanie tradycji związanych ze świętami wielkanocnymi,
  • wyrażanie ekspresji twórczej podczas czynności konstrukcyjnych,
  • rozwijanie wrażliwości muzycznej i umiejętności starannego wykonywania zadań,
  • zapoznanie z Układem Słonecznym,
  • odtwarzanie i tworzenie własnych układów przedmiotów
  • pobudzanie aktywności muzycznej i rozwijanie wiary we własne siły,
  • wykonywanie ćwiczeń słuchowych i artykulacyjnych,
  • rozwijanie umiejętności klasyfikowania,
  • rozwijanie u dzieci poczucia troski o środowisko przyrodnicze,
  • rozwijanie aktywności poznawczej,
  • opanowanie tekstu i melodii piosenki,
  • zapoznanie z symbolami narodowymi,
  • rozwijanie umiejętności dodawania,
  • poszerzanie wiedzy o polskich legendach